Civilizace logo

Diskuze – ročník 2018

Nevhodné příspěvky budou odstraněny.
Yeti
10.6.2018, 14:21
Dlouho jsem se nedostal k sepsání reakce. Taky se mi nechtělo bojovat s webovými formuláři. Takže souhrn je zde: http://physics.muni.cz/~yeti/tmp/civ.txt
Tonda (WoG)
4.5.2018, 10:57
Závěrem něco pozitivního. :-) Letošní téma mě, jako milovníka civilizace, opradu nadchlo. "Příběh" pěkně člověka naladil, ale zároveň svou jednoduchostí neodváděl od šifer. Spojení bodů a letopočtů beru taky jako velké plus.
Tonda (WoG)
4.5.2018, 10:54
Taky mám jednu poznámku k nápovědám. Přeskakování online nápovědy podle mě není potřeba, pokud se ta nápověda vytvoří tak, že navádí na všechny kroky šifry a ne jenom na první, i když chápu, že to občas nejde. Nad čím ale určitě stojí za to se zamyslet, je bodový systém nápověd znamenající, že tým, který je na jedné šifer donucen vzít si nápovědu bude vždy za týmem, co si žádnou nevzal, i když ostatní šifry zvládá luštit několikanásobně rychleji. Což by se v případě časové penalizace za nápovědu nestalo. Sám nevím, co bych preferoval osobně, možná nějaký kompromis, kdy první nápověda stojí pouze čas (nebo přijde až po určitém čase) a za ty další se platí body. Asi záleží na organizátorech té které hry, co od nápověd očekávají.
Tonda (WoG)
4.5.2018, 10:51
Za sebe se vyjádřím tady v diskuzi. Orientační část chápu jako součást šifrovaček a rozhodně bych nechtěl, aby z nich zmizela. Jako org chápu obrovské ulehčení při vytváření šífer, pokud je není potřeba napasovat na konkrétní tajenku, ale asi mi to za ztrátu orientační části nestojí. Jako protihaluzící opatření to může mít trochu smysl, ale na druhou stranu nevidím velký rozdíl v tom, jestli v šifře hledám blízké objekty nebo formulace typu "Heslo je", "Kod zni", atd. Rozumím snaze zavděčit se silným týmům cílovými bonusy, ale jak již bylo napsáno, pro většinu lidí je to ve výsledku spíš frustrující. Když už se nějaký tým v silném složení přihlásí na šifrovačku pro začátečníky, tak by měl počítat s tím, že ji proletí a hotovo. Bonusy jako takové mi přijdou ok, ale spíš bych je rozmístil někde po trase, aby je mohly týmy řešit při přesunech, které jak již někdo poznamenal jsou na Civilizaci obvykle delší než jinde.
Tonda (WoG)
4.5.2018, 10:33
Přidávám se s poděkováním za hru. Šifry byly fajn a přišli mi obtížnostně akorát na šiforvačku pro začátečníky/mírně pokročilé. Přidávám link na reportáž svojí sestřičky, pro kterou byla Civilizace, její první šifrovací zkušeností.
Flowrik pokračování
3.5.2018, 12:29
Jinak ale průběh hry byl pěkný, díky za ní! :-)
Systém užitečný, šifry hezké, luštitelné i pro méně zkušené. Naštvala nás akorát osmisměrka, poslední krok :-)
Propojení vynálezů a letopočtů místo bodů - super!
Za mě by klidně mohly být kratší přesuny, ale to je věc názoru. A uvítala bych ještě víc Civilizace (když už se ta hra tak jmenuje...). V centru je přecijen víc míst proti trudomyslnosti.. :-) a taky MHD.
Systém nápověd takto hezký. Nemusí se vždy volat, když potřebuje člověk jen nakopnout správným směrem. Na druhou stranu, dala bych asi možnost webovou nápovědu přeskočit, pro ty, co už 2h luští a mají 75% hotovo, tak aby mohli rovnou volat a nedostali něco, co už dávno vědí.
Monika
3.5.2018, 9:26
Děkujeme za hru! Nám jako začátečníkům se šifry líbily, až na ty splašený jména z kalendářů. (jako je Dan místo Daniel). Jako první ročník, dlouhý přesuny, na to kolik je šifer, uberte délku, je to zbytečný čas na úkor luštění.
Někdy to bylo teda hledání Civilizace :) ale proč ne, alespoň neprudili nikde lidi, jen ten chlad a mlha u rybníků a v lesích holt.
Flowrik pokračování
2.5.2018, 18:50
Jinak ale průběh hry byl pěkný, díky za ní! :-)
Systém užitečný, šifry hezké, luštitelné i pro méně zkušené. Naštvala nás akorát osmisměrka, poslední krok :-)
Propojení vynálezů a letopočtů místo bodů - super!
Za mě by klidně mohly být kratší přesuny, ale to je věc názoru. A uvítala bych ještě víc Civilizace (když už se ta hra tak jmenuje...). V centru je přecijen víc míst proti trudomyslnosti.. :-) a taky MHD.
Systém nápověd takto hezký. Nemusí se vždy volat, když potřebuje člověk jen nakopnout správným směrem. Na druhou stranu, dala bych asi možnost webovou nápovědu přeskočit, pro ty, co už 2h luští a mají 75% hotovo, tak aby mohli rovnou volat a nedostali něco, co už dávno vědí.
Flowrik
2.5.2018, 18:41
Ahoj, souhlasím s Ondrou (níže) ohledně bonusů. Měla jsem podobný "antiklimatický" pocit z cíle. Po několika hrách (převážně denních) se počítám mezi začátečníky. Měli jsme hodně hezký čas příchodu do cíle, šla jsem tam s dobrým pocitem, že jsme to "dali" super.
"Ahoj, tak jste v cíli, a tady máte dalších 9 šifer..." (rozházených i víc než km okolo)
To je skoro jako celá kratší šifrovačka.. Po dalších několika hodinách sice dáme asi 3 bonusy, ale některé jsou těžší než sama hra a pak odcházíme už lehce demotivovaní, místo abychom byli šťastní z pěkného výsledku.
Chápu, že bonusy jsou myšleny pro silné týmy. Na druhou stranu, Civilizace je prezentovaná jako hra pro začátečníky a mírně pokročilé. Pokud se zkušený tým přesto rozhodne startovat (přestože by vůbec nemusel, protože existuje mnoho dalších těžších her..), tak musí prostě počítat s tím, že bude v cíli už po půlnoci a bude se "nudit".
Jak říká Ondra, bonusy ok, ale raději méně, s menší vahou, za méně bodů.
Martin (org)
1.5.2018, 21:40
Pokud se vám šifry líbily (a i pokud ne), můžete je ohodnotit v anketě Šifra roku (https://sifraroku.cz/), kde se právě objevily :)
Yeti, který by rád byl nalogovaný
30.4.2018, 19:56
Než napíši něco ke herním věcem... Stránky hry vypadají postavené na tak dynamických webových technologiích, že se samy různě přesouvají a mizejí a nedokážu je najít. Jednou dokonce zmizela i pravidla, což je jev vpravdě neobvyklý Teď bych se zase chtěl nalogovat. To běžně řeší kontrolu proti spamu, účastníky hry to zbytečně neotravuje, dá se u příspěvku automaticky doplnit název týmu a pod. Nalogovat se šlo, pokud si vzpomínám, někde přes registraci, která ovšem zmizela -- nebo se přesunula někam, kde ji nedokážu vystopovat. Myšlenka, že se menu budou měnit podle času a kontextu, zní na první pohled pěkně, ale UX studie AFAIK jednoznačně prokázaly, že je to spolehlivý recept na zmatení a frustraci uživatele...
Adam (org)
30.4.2018, 15:25
Slíbený recept na zázvorovici (pro týmy, které ho ještě nemají z minulého roku):
0.7l vodky
~250g zázvoru (oloupat, nastrouhat)
~6 lžic medu
šťáva z jednoho citronu
Všechny ingredience důkladně zamíchat a nechat 3 dny odstát. Zcedit. Před podáváním vždy protřepat, protože zázvor má tendenci usazovat se na dně.
vc.
30.4.2018, 14:20
Moc děkujeme organizátorům za hru!
Jít jen ve dvou, navíc z poloviny s malými šifrovacími zkušenostmi, je pro nás těžké a zábavné zároveň.
start - nemám ráda interakci, takže za mě neee, ale furt lepší než kohoutí zápasy a podobné hry
šifry - nápadité, obtížností pro nás akorát (něco průchozí, většina řešitelná po zapojení mozku, část s nápovědou)
nejvíc se mi líbily piškvorky, vločky, osmisměrka
webinfo - přehledné, fungovalo dobře
nápovědy - letošní systém za mě ANO, je mi vždycky trapně si o nápovědu volat. A první webová nám párkrát pomohla k nakopnutí, mohla by jít přeskočit zavoláním orgovi a konzultací, jak jsme daleko v řešení došli, když se nedaří doluštit konec...
bonusy - tenhle systém si mi líbí, nechala bych ho, jak je
V součtu za mě super hra, jako by nám byla šitá na míru, co se nám nepovedlo, za to si můžeme sami svou zabedněností, ještě jednou díky!
Adam (org)
30.4.2018, 14:00
@Ondra díky za feedback, určitě ho zohledníme při planování dalšího ročníku. Co se týče poherních bonusů tak jejich účel je jak píše Eliška, aby se zkušené týmy nažraly a začátečníci zůstali celí.
Hesla do websystému jako řešení šifer byly zvoleny hlavně kvůli minuloroční zkušenosti, kdy byly polohy stanovišť často haluzeny z mapy. To, že nebylo potřeba vyrábět tajenku šitou na míru stanovišti taky usnadní práci při vytváření šifer.
Eliška (Bifurkační tým)
30.4.2018, 13:01
Taky moc děkuju za hru. Ač se mi asi šifry trochu víc líbily minulý rok, bylo to super. Chtěla bych se zároveň zastat pocílových bonusů. V situaci, kdy někdo dělá hru pro začátečníky, kam chodí i lepší týmy, mi přijde celkem ideální, že začátečníci si mohou projít hrou a někdy před polednem dojít do cíle a zkušenější týmy si tedy dají hru (až na pár šifer) sprintem, a pak se můžou v cíli ještě porovnávat, kdo doluští dál. Asi by mě bavilo míň, kdyby tam byl jenom ten sprint. Souhlasím samozřejmě s tím, že bonusové šifry mohly být trochu víc vyladěné a otestované (měla by jim být dána stejná péče jako ostatním šifrám), ale jako koncept je to pro mě ok.
Věšák
30.4.2018, 12:18
Ondra:
Taky nemám moc rád, když vychází heslo - už jenom z toho důvodu, že člověk občas reálně neví, jestli má správné řešení, nebo z toho dostal úplně jiné náhodné slovo... Napříiklad v bonusu 10 jsem si přečetl "kod je jicen", řekl si, že je to prasárna, ale stejně to šel zadat, protože některá z předchozích hesel vycházela taky dost divným způsobem. Když to nebylo dobře, tak jsem cítil podivnou směsici zklamání a úlevy...
furt Ondra
30.4.2018, 11:13
Abych nekončil negativně, tak ještě jednou děkuju!
stále Ondra
30.4.2018, 11:11
A ta největší filipika:
Bonusová část v cíli působila hodně antiklimaticky. Do cíle jsme přišli v celkem pěkném čase a pár bonusů jsme i vyluštili, ale jak náročnost bonusové náplně houstla, dařilo se nám méně a méně a ve dvanáct, když hra končila, jsem se v zásadě cítil stejně neúspěšně, jako kdybychom nedošli. To mi přijde dramaturgicky nešťastné. Pocílové bonusy k Civilizaci patří, ale ubral bych jejich počet, jejich váhu na celkový výsledek a nedělal bych z nich odkladiště typu "tohle je do hry moc šílené, dáme to do bonusů, třeba to jeden dva týmy prolomí".
pořád Ondra
30.4.2018, 11:10
Komentář 2:
Proklik do mobilních map je úžasně pohodlná věc. Možná až moc pohodlná. Párkrát během hry jsem se přistihl, že musím odzoomovat, abych si vůbec připomněl, v jaké části Prahy se nacházím. Orientační prvek beru jako součást šifrovaček; tady už to bylo hodně virtuální, spíš jako povinnost nachodit v předělech mezi šiframi 1-2 kilometry.
zase Ondra
30.4.2018, 11:09
Komentář k heslům:
Obecně mám raději, když z šifer vychází pohoha dalšího stanoviště než heslo. Což je čistě osobní preference a jiní to můžou mít jinak. Pokud ale jedním ze záměrů bylo omezení haluzení (tedy konkrétně nemožnost sledovat cizí tým, což jasně funguje), tak musím přiznat, že mě to k takovému provoznímu haluzení (nedolušťování, odhadování tajenek z částečně odhalených vlastností šifry (šifra 8), rychlé ověření slepé cesty (především u zhulenějších bonusů)) svádělo daleko více. Nevím, jestli tím rovnou volám po penalizaci špatných pokusů (mám pak nervy při každém zadávání), ale za zamyšlení to asi stojí.
Ondra (Kostel sv. Jiljí)
30.4.2018, 11:08
Díky za hru! Šifry byly fajn a zabalení bodovacího systému do tématu hry mi přišlo elegantně udělané.
Napsal jsem pár komentářů k specifickým herním prvkům, ale místní limit na délku zprávy je na ně moc přísný. Takže to tady teď trochu vytapetuju, pardon.
Jirka (Ta dá!)
30.4.2018, 10:25
Miki
30.4.2018, 10:17
nfo... A nevdecny za orezavani zprav! :D
Adam (org)
30.4.2018, 0:13
Během hry se našel sportovní náramek Xiaomi Mi band 2. Bude k odebrání vlastníkem na afterparty. Případně napište a vrácení můžeme provést i jinak.
Miki
29.4.2018, 22:42
Ahoj,
děkujeme za hru :)
Se šiframi jsme se bohužel moc nepotkali – velká většina jich byla na pár minut (i když často byly nápadité a pěkné, třeba saně), a pak dvě (papír a torpédo), kde se nám zdálo, že by se s tím dalo dělat něco hezčího a v duchu tématu přirozenějšího.
Osmisměrka byla hrozně pěkná, až na provedení toho posledního kroku – přitom by stačilo prohodit, kde jsou mezi čísly 'a' a kde nejsou, aby to bylo normálně česky. Ale možná mluvíme divně...?
Tak nějak smysluplně a zároveň netriviální dobu jsme vlastně luštili jen bombu (kde ale zamrzelo, jak málo ze šifry a tématu/hry se využilo) a osmisměrku, kde nás ale ta nutnost vzít si dvě nápovědy na "vyřešenou" šifru (měli jsme i kategorie a chtěli z nich písmenka čísly z posledního kroku vybírat, jen ty jejich počty neseděly) dost bolela.
Trasa byla úplně skvělá, tu jsme si fakt děsně užili :) Téma i jeho využití a provedení (hlavně asi u zavlažování a náboženství) bylo výborný. A jsem vděčný za funkční webi
Věšák
29.4.2018, 21:23
honza: Whiska nehaprovala...to je přece Tl (mnoho značek prvků se přece zapisuje prvním a třetím písmenem z názvu) a nebo W...
Marcel
29.4.2018, 21:07
Když už je tu diskuze o alkoholním bonusu, tak se musím podělit o další zajímavé postřehy, než je zapomenu. Tak například s trochou fantazie tam najdeme barvy duhy. Dolní indexy pak udávají počet "souvislých barevných částí", což se pokusím vysvětlit. Becherovka má víčko, 2 modré pruhy, tři žluté části, a tři zelené (prostředek je jedna část, protože je vzadu propojený). Sekt má 3 části - žlutý vrch, žluto-černou etiketu a sklo (spodní skleněná část bude pravděpodobně propojena s vrchní). Rum má 2 části. Tady jsem si dal hodně záležet - jedna je skleněná oranžová část a druhá je víčko s etiketou, které jsou spojeny kolkem do jedné. A konečně whisky má části 4, pokud si tipneme, že etiketa jde dokola kolem flašky.
honza
29.4.2018, 20:34
Je ale i několik věcí, kde je prostor pro zlepšení (i před analýzou řešení všech šifer, tohle musím psát hned).
1) Chápu proč jste zavedli první nápovědu elektronickou, ale měla by být možnost ji přeskočit a čerpat nápovědu customizovanou rovnou, tohle bylo v rozporu s obvyklým systémem nápověd. Když máme vyluštěnou celou šifru a řešení piš třetí, druhé, šesté... Tak dát 4 roky za to, že mám redukovat osmisměrku trochu naštve.
2) BONUS alkoholy !!! Tohle nemohlo projít testem. Jak můžete zkombinovat značku a obecné typy alkoholů?? Nejen rozum, ale i Wiki potvrdí, že Becherovka = bylinný likér, Bohemia Sekt = šumivé víno, Captain Morgan = jamajský rum, Tullamore Dew = irská whiskey.
Krom toho zapsat nechemické řešení chemickou rovnicí je prasárna, když navíc většinu prvních písmen lze interpretovat jako prvky - B(echer), Be(cher), Li(kér) B(ohemka), S(ekt), Se(kt), C(aptain), Ca(ptain), Mo(rgan).. jen whiska haprovala ale to nemůže být náhoda. Byla.
honza
29.4.2018, 20:18
Ahoj, díky za hru, letos to bylo fakt super díky několika složkám hry (spolu s dobrou náladou v týmu, počasím a příjemným, ale nenutivým příběhem), které se vám podařilo parádně vyladit.
1) Musím pochválit skvěle nastavenou obtížnost hry, kdy prezentujíc se jako šifrovačka pro začátečníky došlo do cíle přes 75% týmů, a zároveň všechny tyto týmy tam měli co dělat i na další dlouhé hodiny.
2) Hra byla podporována krásnou, jednoduchou a mobilně friendly web aplikací, kde především okamžité promítání akcí všech týmů udělalo hru mnohem více akční a soutěživou, než když se člověk dozví výsledek mnohdy až s několikadenním odstupe a umožnila soupeřit s konkrétními týmy i vlastním očekáváním... Snad se udrží a nebo bude dokonce převzato dalšími.
3) I samotné šifry byly pěkné, většinu hry relativně snadné, nápadité, a propojení s příběhem se mi líbilo.
4) Trasa byla parádní, krásná část Prahy, většinou zelení, dobré spojení domů a přesto příroda a běhání po lese. Parky, stezky,...
Dominik (org)
27.4.2018, 12:53
Za mě se celodenní jízdenka na MHD spíše nevyplatí.
Zuzka
27.4.2018, 12:38
Ahoj, vyplatí se letos celodenní jízdenka na MHD?
Dan (org)
26.4.2018, 21:47
Editaci týmu jsme původně ukončili kvůli přípravě hry, ale sešlo se více žádostí, takže jsme ji opět povolili. Jinak počet členů v týmu nebudeme kontrolovat, takže klidně může na start přijít někdo navíc (do maximálního počtu 5 členů).
Vašek
26.4.2018, 13:21
Taky bych ještě potřeboval upřesnit tým...
Lenka
25.4.2018, 0:11
Ono už nejde měnit složení týmu?
Ondra
24.4.2018, 7:35
@Věšák: Šifra je pořád k vidění i poslechu na Chrome Music Labs: https://musiclab.chromeexperiments.com/Song-Maker/song/6048000610664448
Věšák
23.4.2018, 17:46
A nechcete alespoň znovu zveřejnit zadání? Kdyby si to někdo chtěl jen tak pro trénink vyřešit... ;)
Adam (org)
23.4.2018, 11:48
@Věšák: promiň toto nebylo automatizováno a tudíž se bohužel stalo, že bylo odebráno trochu předčasně.
eM
23.4.2018, 11:09
A dáte nám prosím do odkazu řešení předšifry? Nebo to až klasika na konci?
Věšák
22.4.2018, 23:57
Jsem trochu zklamanej, že už pět minut před nedělní půlnocí není předherní šifra přístupná... vzhledem k tomu, že tam bylo jen datum a ne čas, do kdy se může řešení odevzdat, bych čekal, že to půjde až do půlnoci ;)
Budžes
18.4.2018, 8:50
Pravidla - Pravidla platí vždy, pokud organizátoři nestanoví jinak (viditelně, bez šifrování).
Nepovolené postupy ve hře:
- Není dovoleno jít v závěsu za jinými týmy, vyměňovat s týmy informace, vytvářet nové týmy v průběhu apod.
- Předpokládáme hru Fair play, buďte proto k ostatním ohleduplní a dodržujte pravidla.
Taktéž nechci zastupovat orgy, ale pravidla mluví jasně! "Není dovoleno vyměňovat s týmy informace!" "Předpokládáme hru Fair play!" "Dodržujte pravidla!"
Předstartovní šifra je sama o sobě součást hry, takže se na ni vztahují stejná pravidla jako na zbytek šifrovačky.
Pokud máte nutkavou potřebu někomu radit, řešte si to mimo VEŘEJNÉ VLÁKNO na stránkách dané hry. Akorát tím kazíte ostatním radost z luštění!
Eliška
17.4.2018, 16:24
Já se nesnažím zastupovat orgy. Ale jako častý hráč šifrovacích her mám také svůj názor na to, když někomu přijde v pořádku si při hře pomoci mimo pravidla. Protože to není nepříjemné jenom pro orgy, ale i pro ostatní týmy.
Monika
17.4.2018, 15:30
Opravdu, jak málo stačí k diskuzi... :) Stačí, když napíše sám org a nemusí ho tu nikdo zastupovat a sdělovat nám své rady a příběhy.
Eliška
17.4.2018, 14:15
Ne, opravdu není na každém, jak moc se bude držet pravidel. Pokud se přihlásím na nějakou hru, zavazuji se k tomu, že se pravidel budu držet. Protože když to neudělám, budu kazit hru ostatním týmům nebo je minimálně demotivovat. Pokud mi tak moc vadí představa, že nějakou šifru poctivě nevyluštím a zústanu někde viset, tak na hru vůbec nejdu.
Zaseknout se na první šifře je riziko, co k šifrovačkám přirozeně patří. Jsou hry, které to řeší nápovědním systémem. Jsou hry, které ne, a pak tam to riziko reálně je a je součástí hry. Znám spoustu příběhů (z vlastního i jiných týmů) o tom, kdy si tým snadno mohl pomoci mimo pravidla a opravdu tam proseděl spoustu času na zadku. Krásný příklad z nedávné doby je například v reportáži u Nejnekvazi týmu na Po trati (snad jim nevadí, že je tu použiju jako pozitivní příklad), kteří deset hodin neúspěšně luštili šifru i když mohli prostě jít a vyzvednout další stanoviště https://bit.ly/2HpxntQ.
Protože to je fair play.
Dan (org)
17.4.2018, 14:02
@h2o:
Civilizace je začátečnická šifrovačka, která umožňuje braní nápověd, popř. absolutních nápověd (tedy nikdo nezůstane sedět na 1. šifře do konce hry, pokud tam tedy sám nebude chtít zůstat). Přijde nám potom docela zbytečné, aby někdo chtěl podvádět, protože vlastní zábavu tím nezlepší a získá tak jen neprávem časovou výhodu nad ostatními týmy. Každý může dojít do cíle podle pravidel a hru si přesto hezky užít.
Poznamenám ještě, že letošní herní systém neumožní haluzení šifer tak, že by tým někoho sledoval nebo odhadoval, kam by hra mohla pokračovat.
h2o
17.4.2018, 13:56
Milá Eliško,
hry jsou hlavně o zábavě a pokud ti pomůže si hru více užít, drobné postrčení mimo pravidla si myslím v tomto případě nevadí. Pokud se striktně budeš držet pravidel mohlo by se stát, že se zasekneš na první šifře a prosedíš celou noc na zadku, protože ti nikdo neporadí (čímž nemyslím že dostaneš rovnou od někoho vyřešení)
Závěrem bych chtěl říct, že je to hra a je na každém jak moc ji bude prožívat a striktně se bude držet pravidel.
Na tvoji poslední větu mohu jen říci, že je asi dobře že nejsi ORG, protože by sis patrně celou šifrovačku užila sama.
Dan (org)
17.4.2018, 13:45
Promazali jsme příspěvky týkající se nápověd na předstartovní šifru. Eliška měla pravdu, je to proti pravidlům, a hlavně to není fér vůči týmům, které šifru vyluštily samy.
Vyřešení nebo nevyřešení předstartovní šifry nijak neovlivní váš postup ve hře, byla to snaha týmy donutit k tomu, aby se před hrou třeba sešly a sehrály se.
Marcel
3.4.2018, 9:00
Ahoj. Vyhlašuji konkurz na tým. Jsem standardní součást týmu Bruteforce, kterému ale přijde lehce neslušné přihlásit se na šifrovačku pro začátečníky s herním indexem přesahujícím věk. Nabízím trochu těch dešifrovacích dovedností (nečekejte ale žádný zázrak), schopnost ovládat telefon a zavolat si o nápovědu a velkou lenost při luštění. Hledám dostatečně hloupý tým (ve smyslu herního indexu), který ale bude obsahovat někoho, kdo není tak líný jako já, a nebude se koukat hodinu na šifru, u které zná postup řešení, ale není s to sundat si rukavice a řešení zrealizovat. Vítaná je i ochota vyhrát a nezdravá míra optimismu. Přijímám nabídky jak ucelených týmů, tak i jednotlivců, kteří chtějí založit tým nový. CV posílejte na sebek64 zavináč post cz.
Adam (org)
14.2.2018, 12:46
Ano Civilizace dostoji svemu jmenu vic nez minuly rok.
Lukáš
13.2.2018, 13:40
Ahoj, bude letos probíhat hra v Praze nebo opět na okraji Prahy jako loni? Díky
Dan (org)
14.1.2018, 18:48
Stejně jako v předchozích letech hledáme testery. Pokud již teď víte, že se nebudete moci účastnit, a chcete si zaluštit, dejte nám vědět :)
Děkujeme partnerům a sponzorům šifrovací hry Civilizace.